Kreatywnie i z pasja

Szukam firmy zajmującej się projektowaniem sklepów internetowych, kogo polecicie?

hydronetka89 - 13-4-2017 at 05:20 AM

Cześć :) Szukamy pilnie firmy, która zajmuje się projektowaniem i tworzeniem sklepów internetowych. Możecie mi polecić kogoś? Jakiegoś profesjonalistę, który stworzył dla Was wspaniały sklep, który był po prostu idealny, taki jaki sobie wymarzyliście? Bo taki właśnie ma być nasz sklep! Najpiękniejszy i wymarzony, no i też funkcjonalny i profesjonalny, ale na tym to akurat nie znamy się wcale� Dlatego szukamy specjalisty. Polecicie nam coś? Bardzo, bardzo proszę!

Szukam firmy zajmującej się projektowaniem sklep�w internetowych, kogo polecicie?

CydrowaPani - 13-4-2017 at 07:17 AM

Haha, jakbym czytała siebie samą :P też kompletnie nie znam się na profesjonalnej stronie takich rzeczy, nie ogarniam tych internetowych kwestii wcale. Tj jasne, strony internetowe obsługiwać umiem, ale raczej jako klient i osoba, kt�ra to przegląda, a nie tworzy :P to samo ze sklepami internetowymi. Więc jak jeden był mi potrzebny projekt sklepu internetowego i ktoś, kto mi go stworzy od podstaw to zgłosiłam się tutaj: i bardzo, baaardzo Ci ich polecam, bo to świetni profesjonaliści, kt�rzy mi stworzyli wszystko jak chciałam i jeszcze wytłumaczyli dokładnie o co chodzi.

Szukam firmy zajmującej się projektowaniem sklepów internetowych, kogo polecicie?

hydronetka89 - 13-4-2017 at 08:20 AM

Ooo, to super! Bo generalnie przydałoby się wiedzieć co oni chcą tam zrobić i jak, a jak się człowiek nie zna to przyda się zdecydowanie ktoś, kto tłumaczy z informatycznego na nasze :P

Szukam firmy zajmującej się projektowaniem sklepów internetowych, kogo polecicie?

CydrowaPani - 13-4-2017 at 09:10 AM

No to prawda, o wiele łatwiej jest jak ktoś Ci to odkładnie wyjaśni i pomoże ogarnąć wszystko, bo oni zakładają, ale później trzeba umieć też to ogarniać, sprawdzać zamówienia i tak dalej. Także oni są opcją idealną!