Kreatywnie i z pasja

Które opony letnie marki Dunlop wybrać?

hydronetka89 - 5-1-2017 at 05:26 AM

Na jakie opony letnie Dunlopa warto się zdecydować? Zależy mi na dobrej jakości i niskiej cenie. Przy okazji moglibyście zapodać jakieś użyteczne linki z ofertami. Będę bardzo wdzięczna. Nie znam się najlepiej na samochodach i uważam, że to i tak sukces, że udało mi się wybrać markę. Wybranie modelu to jest kolejna kosmiczna sprawa. Pomóżcie.;)

Które opony letnie marki Dunlop wybrać?

Pomidor - 5-1-2017 at 07:05 AM

Zależy jeszcze od Twojej konkretnej sytuacji i potrzeb. Dunlop to dobra marka i wszystkie modele ma świetne. Jeśli o mnie chodzi to wybrałem model SP 30 i jestem zadowolony. Szczególnie odczuwa się różnicę w panowaniu nad pojazdem, łatwiej się parkuje nawet w ciasnych miejscach.;)

Kt�re opony letnie marki Dunlop wybrać?

CydrowaPani - 5-1-2017 at 09:13 AM

Przejrzyj sobie na spokojnie ofertę ze strony sklep.opony-kunicki.pl/szukaj/opony-dunlop-letnie i na pewno coś sobie wybierzesz.:) mają tam najlepszy wyb�r marki Dunlop opony letnie w dobrych cenach, z dobrym opisem. Najważniejsze to dobrze dobrać rozmiar.;)

Które opony letnie marki Dunlop wybrać?

Smyczyk - 5-1-2017 at 09:50 AM

na pewno Opony Kunicki dają dobry przegląd na rynkowe oferty. Sam sobie tak pomagam, po prosty przeglądając co mają w sieci�:)

Które opony letnie marki Dunlop wybrać?

Karmmel - 5-1-2017 at 11:03 AM

ja zainwestowałem w model SP Streetresponse i uważam, że są najlepsze. Dobre ogumienie, wysokie bezpieczeństwo jazdy. Oczywiście są wzmacniane, ale nie hałasują tak bardzo, a mają dobrą przyczepność do mokrej nawierzchni.

Które opony letnie marki Dunlop wybrać?

hydronetka89 - 5-1-2017 at 11:13 AM

dziękuję za link, może coś sobie stamtąd wybiorę. Widzę, że za streetresponse w tym sklepie, co mi poleciliście, chcą tylko koło 160 złotych. A jak to jest z gwarancją? Bo czytam, że jest gwarancja na pięć lat?

Które opony letnie marki Dunlop wybrać?

Smyczyk - 5-1-2017 at 11:38 AM